Dobrze wiemy ile serca trzeba włożyć w Twoje ukochane auto!
Zaciski hamulcowe do pojazdów zabytkowych i aut rzadkich wymagają dużo więcej uwagi niż do aut z nowszych roczników czy po prostu popularnych pojazdów. Nie ukrywam, że dość często sprawiają wiele kłopotów i zabierają nam mnóstwo czasu, ale do ich naprawy podchodzimy z pasją. Ta strona przeznaczona jest dla posiadaczy pojazdów zabytkowych, właścicieli old i youngtimerów, rzadkich pojazdów, zarówno samochodów jak i motocykli, choć zdarzają się także samoloty i inne pojazdy włącznie z gąsienicowymi
Co oferuję moim Klientom:
- Absolutnie indywidualne podejście do tematu
- Naprawy odtworzeniowe włącznie z odbudową na bazie innych zacisków
- Toczenie niedostępnych części
- Szlifowanie, honowanie korpusów itp
- Dobieranie uszczelniaczy, zamawianie na wymiar
- Cynkowanie, lakierowanie itp
- Poszukiwanie części niedostępnych na rynku (tylko pod warunkiem regeneracji zacisków w moim zakładzie)
- Możliwość pośredniczenia w zakupie zacisku używanego z przeznaczeniem do regeneracji. Posiadam dostęp do ponad 3000 pozycji od 1960 do 2000 roku (tylko pod warunkiem regeneracji zacisków w moim zakładzie)
Jakie rodzaje zacisków hamulcowych do pojazdów zabytkowych naprawiamy?
Wszelkiego typu, ale najczęściej:
ATE np. z Morris Mini, Volvo P122, Mercedes W100 czy W111 lub VW 1600, Alfa Romeo 1300GT, Talbot Simca, NSU, Ferrari Testarossa
Girling np. z Triumph Herald, Mercedes, Vauxhall Victor, Jaguar e-Type, Saab 900
Bendix np. z Fiat 500 101 z 62r czy Peugeot J9 lub Renault 8, Fiat 125
AP Lockheed np. Saab Sonet, Formula 2 lub F3, Rickman cr900
Delco Moraine dla np. Excalibur lub Chevrolet Camaro, Corvette
Wynalazki konstrukcyjne dla np. Pontiac Fiero, Citroen 2CV, Rolls Royce oraz inne nietypowe zaciski do wszelkich pojazdów zabytkowych.
Zaciski hamulcowe do pojazdów zabytkowych – jaka jest cena naprawy? Jaki jest czas naprawy ?
Cena regeneracji zacisku hamulcowego uzależniona jest od wielu czynników. Naprawa może okazać się prosta i tania, gdyż są na rynku części zamienne, wtedy koszt naprawy jest praktycznie taki sam jak zacisków do aut współczesnych. Bywa czasem że koszty pozornie są duże a wynikają z konieczności korzystania z usług innych firm: tokarza, ślusarza, spawacza, dorobienia uszczelek lub sprężyn, galwanizerni, itp. Dlatego i czas naprawy bywa bardzo różny.
Zapraszam wszystkich pasjonatów starszej motoryzacji do kontaktu
Pozdrawiam serdecznie – Michał