Przygotujemy Twoje zaciski na ekstremalne wyzwania!
Track Day, wyścigi, rajdy to próba której nie sprosta każdy zacisk hamulcowy.
Posiadasz seryjne zaciski w których temperatura podczas wyścigu lub ostrego treningu pali uszczelki? Potrzebujesz indywidualnych rozwiązań dla zestawu który budujesz? Wyzwanie to nietypowy zestaw hamulcowy?
Jesteśmy dla Ciebie!
Silikonowe uszczelniacze zewnętrzne i kompozytowe wewnętrzne
Co zyskujesz?
- Uzbrojenie zwykłych zacisków drogowych w wytrzymałe uszczelniacze silikonowe a także w chłodzone tłoki daje ci możliwość użytkowania twojego zacisku zarówno na torze jak i do jazdy codziennej.
- Zabawa na torze nie wymaga od ciebie każdorazowego serwisu uszczelnień w zaciskach. Nowe silikonowe uszczelki wytrzymają nie jedną próbę! Oszczędzasz na serwisie!
- Nie musisz wymieniać zestawu zacisków drogowych na zaciski torowe tylko po to aby jeździć raz na jakiś czas na track day. Oszczędzasz kilkadziesiąt tysięcy złotych!
- Nie musisz często serwisować zacisków torowych lub zmieniać zacisków z torowych na drogowe. Jak wiadomo zaciski torowe typu np. Alcon, Baer nie nadają się do codziennego użytkowania na zwykłych drogach w autach daily, szczególnie w krajach które używają soli i innej chemii drogowej. Oszczędzasz na drogim serwisie tych zacisków gdyż ich nie potrzebujesz.
Serwis uszczelnień zewnętrznych – zamiana uszczelek seryjnych z EPDM na zestawy SILIKONOWE odporne na temperatury do nawet 300 stopni Celsjusza!
Serwis uszczelek wewnętrznych – zamiana seryjnych uszczelek z EPDM na kompozyt EPDM o podwyższonej wytrzymałości temperaturowej nawet do 300 stopni Celsjusza!
Tłoki do ekstremalnej jazdy!
Same silikonowe uszczelki do zacisków hamulcowych to nie wszystko.
Zobacz co jeszcze możemy zaproponować:
- Wymiana seryjnych tłoków na zestawy chłodzone powietrzem wykonane ze stali nierdzewnej, anodowanego aluminium lub z tytanu.
- Wymiana tłoków na zestawy z przykrywką osłaniającą zewnętrzną uszczelkę.
- Wymiana tłoków fabrycznych stalowych na odciążające zacisk tłoki z aluminium anodowanego lub tytanu
Nadal za mało?
Uzyskaj pełen komfort bezpiecznej jazdy!
- Dodanie dodatkowych osłon tłoków w postaci stalowej przekładki pomiędzy klockami a tłokami. Całość pasowana na wymiar do dowolnych zacisków. dzięki temu odsuniesz temperaturę jeszcze dalej od uszczelek
- Wymiana sworzni prowadzących klocek na zestawy ze stali nierdzewnej dające 100% sprawności ruchu klocka hamulcowego przez wiele lat
- Wymiana sworzni prowadzących klocek hamulcowy na dłuższe zestawy dla zacisków zastosowanych przy cieńszych niż fabryczne tarczach hamulcowych
- Wymiana / naprawa wieszaków klocków hamulcowych, także na takie ze stali nierdzewnej
- Wymiana ślizgów klocka “blaszek” na zestawy ze stali nierdzewnej gwarantujące poprawne działanie klocków w zacisku przez wiele lat
- Wymiana odpowietrzników na zestawy ze stali nierdzewnej także na takie z dodatkowym uszczelnieniem dla częstego i pewnego serwisu
- Wymiana przewodów na zestawy z końcówkami ze stali nierdzewnej gwarantujące łatwy serwis nawet za wiele lat